Extern FAQ2022-01-27T12:52:42+02:00

Extern FAQ

Ik heb nog andere vragen over de rebranding, waar kan ik hiervoor terecht?2020-10-30T14:09:19+02:00

Heeft u verder nog vragen of zijn er onduidelijkheden over de rebranding? Dan kan u ons altijd contacteren via het volgende E-mail adres: rebranding@dexis.be

Blijven de website en de social media kanalen hetzelfde?2020-10-30T14:07:29+02:00

Ja deze blijven hetzelfde, enkel de URL van de webistes worden aangepast! Je kan de webistes vanaf nu bezoeken via de volgende links: www.duvivier-dexis.be, www.eltec-dexis en www.centralauto-dexis.be Mocht je de oude URL willen gebruiken is dit ook nog steeds mogelijk! U wordt automatisch omgeleid naar onze nieuwe URL.

Hoe beïnvloedt de naamswijziging en de nieuwe branding de huidige klanten?2020-10-28T21:37:24+02:00

Buiten een verfrissing van naam en logo zal de rebranding geen invloed hebben op onze huidige en potentiële klanten.

Zal de bestelling die ik heb geplaatst voor de rebranding nog geldig zijn/blijven?2020-10-27T13:13:35+02:00

Ja, de rebranding zal geen invloed vertonen op het vlak van sales, bestellingen, offertes etc.

Zal deze rebranding veranderingen met zich meebrengen tijdens de dagdagelijkse taken?2020-10-30T14:12:23+02:00

Neen, onze core business, dagdagelijkse taken en werking blijft ook na de rebranding gewoon hetzelfde.

Blijven de contracten aangegaan voor de rebranding geldig?2020-10-27T13:08:47+02:00

Ja, alle contracten die onder de oude bedrijfsnaam zijn afgesloten, blijven ongewijzigd onder de nieuwe naam.

Wanneer gaat de rebranding plaatsvinden?2020-10-27T17:02:38+02:00

Vanaf 27/10 zullen alle veranderingen doorgevoerd zijn en zal onze nieuwe huisstijl te zien zijn!

Veranderen door de rebranding de E-mail adressen van onze contactpersonen? Zo ja, wat zijn de nieuwe E-mail adressen?2020-10-30T14:05:54+02:00
De domeinnamen veranderen, @eltec.be wordt @eltec-dexis.be en @centralauto.be wordt @centralauto-dexis.be. Daarnaast hebben we ervoor gekozen om de persoonlijke e-mail adressen als volgt te configureren: voornaam.naam@eltec-dexis.be en voornaam.naam@centralauto-dexis.be. Voor de rest blijven de oude e-mail adressen wel gewoon werken.
Betekent de rebranding dat de contactpersonen ook veranderen?2020-10-28T11:54:06+02:00

Nee, uw vertrouwde contactpersoon blijft te uwer beschikking.

Kunnen we dezelfde bankgegevens en BTW nr blijven gebruiken?2020-10-28T15:45:41+02:00
Onze bankgegevens en BTW nummer wijzigen niet.
Zijn onze missie, visie en kenwaarde veranderd?2020-10-28T11:58:00+02:00

Neen! Onze missie, visie en kernwaarde blijven onveranderd.

Waarom vindt er een rebranding plaats en wat houdt deze in?2020-10-30T14:02:03+02:00

De nieuwe look & feel geeft ons netwerk van sterke merken een gedeelde identiteit. Met deze rebranding claimen we onze positie in een sterk veranderend landschap: een unieke samenwerking tussen verschillende brands, ten dienste van de eindklant.

Ga naar de bovenkant